Fredrik Engberg

Fredrik - 8 kg

Charlotte

Charlotte - 9 kg

Sandra

sandra - 3 kg

Maria

maria - 14 kg

Micke

micke - 13 kg

Andreas

andreas - 5 kg

Niklas Annelind

Niklas  - 7,5 kg

Anethe

anethe  - 10 kg

Moa

Moa  - 8,5 kg

Sanna

Sanna  - 6,8 kg

Linda

Linda  - 10 kg

Janos

Janos  - 20 kg

Paulina

paulina  - 5 kg

Paulina

Rodrigo - 12,5 kg

Paulina

mia  - 6 kg

Paulina

jessica  - 8 kg

Paulina

glenn  - 10 kg

Paulina

gabriel  - 16,6 kg

Paulina

Julieta  - 8 kg

Paulina

ewa  - 12 kg

Paulina

kenny  - 8 kg

Paulina

David  - 12 kg

Paulina

kazhal  - 23 kg

Paulina

Anders - 7 kg

Paulina

Anette - 17 kg

Paulina

Annika - 4,4 kg

Paulina

Elin - 7 kg

Paulina

Hanna - 8 kg

Paulina

Lennart - 16 kg

Paulina

Madelaine - 6,5 kg

Paulina

Mikael - 30 kg

Paulina

Sandra - 9 kg

Paulina

Susanna - 13 kg

Paulina

Anna - 18 kg

Paulina

Marie - 12 kg

Paulina

Sandra - 7 kg

Paulina

Camilla - 14 kg

Att gå ner i vikt är enkelt!
Vi människor är alla olika – med olika förutsättningar att gå upp och ner i vikt.
Det finns en rad olika faktorer som styr vad vi väger till hur mycket vi äter och tränar.
En del faktorer är gemensamma för alla som vill väga mindre, och andra är helt unika för dig.
Att ändra sin livsstil och gå ner i vikt kan kännas som en stor utmaning men att gå ner ett par kilo är faktiskt ganska lätt.
Det kanske låter provocerande. Men den svåra delen brukar inte vara att gå ner i vikt.
Den stora utmaningen brukar vara att göra de förändringar som behövs – både vad gäller både mat och träning – för att hålla din nya vikt.

Vad krävs för att lyckas då?
Visste du att en genomsnittsperson äter cirka 50 ton mat under en livstid?
Det finns alltså all anledning att tänka över vad du stoppar i dig eftersom maten vi äter påverkar oss på flera olika sätt.
Mat är som sagt nödvändigt för att vi ska få energi och näring, men beroende på vilka livsmedel
du väljer påverkar maten även din hälsa, aptit, mättnad och välmående.

Maten påverkar mer än något annat, din vikt. För att gå ner i vikt behöver du därför se över din kost. 
I hälsoprogram får du tips och råd om smarta matval och hur du får det att fungera i vardagen och på ett sätt som håller i längden.
Det gäller att hitta nyttiga och hållbara matvanor som du inte bara kan leva med, utan som du även kan njuta av!
Det handlar om att ändra dina beteenden – och det tar tid.
Forskning visar att långsiktigt engagemang och någon form av personligt stöd/support är faktorer för att uppnå de resultat du önskar. 

Några som genomfört våra program säger:
”Jag har nog provat dom allra flesta dieter som finns, äntligen har jag fått bestående resultat”
”Jag känner mig mycket gladare, piggare och har mer energi”
”Många kilon och centimetrar har försvunnit”
”Har aldrig fått sådana resultat på så kort tid”
”Äntligen har min förbränning kommit igång”
”Jag känner mig fastare i hela kroppen”

Jag är intresserad